13 Aralık 2010 Pazartesi

4. Ay Bitimimize 1 Gun Kala ...

kucuk kuzum anneciginin aklina geldi sonunda bloguna birseyler ciziktirmek :)

oyle yogun oyle yorgun geciyor ki melegim gunlerim seninle, sayet bu blogu bir gun okursan diyeceksin ne acemi bi annem varmis benimde diye :)) ...

Annemi cok acemi hayatmi cok hizli bilemiyorum bebisim, yarin koskoca 4 ay bitiyor ve sen bes aylik oluyorsun .. 

Neler sigdirmadikki bu 4. aya ..  

- ilk ucak yolculugunu yaptin tam 1 ay once ve ilk Turkiye tatilini ..

(annanneye dedeye el opmeye gittik bebisim seninle, seni ilk defa gorduler muhtesem, kocaman dolu dolu yasanmis bi 1 aydi, tam anlamiyla doydun sevgiye, kucaktan kucaga elden ele gezdin, buyuk babanne buyuk dede buyuk halalar teyzelerin dayin aklina gelebilecek herkesin sevgi pitircigiydin sen ve kuzenin Ubeyd ..  oyle cok isterdim ki seninde o guzellikleri farkedebilmeni .. ) 

- ilk meyve dilimini yedin

(annannene tum israrlarimiza ragmen dinletemedik ve mevsimin en guzel meyvesi annenin ve zeynep teyzenin en sevdigi meyve mandalinayi sende huplettin babadan gizli .. sen aslinda yaz bebegiydin annem normalde temmuzun sonuna dogru gelmeni beklerken sen 15 gun daha gecikerek agustosu yariladin, sana hamileyken inanilmaz derecede kiraz yedim eminim kiraz sularinin icinde yuzuyordun karnimdayken ve ben bundan acayip mutluluk duyuyordum :)  yani senin ilk ve en favori meyven aslinda KIRAZ (himm agzim sulandi) .. )


Ilk uzun kahkahani attin doyasiya .. 


( oyle guzel guluyordun ki hemde uzun uzun kahkahalar seklinde anneyi ve babayi mest ettin oglusum kendine bir kez daha asik ettin .. asksin sen Bilal .. gercek Asksin  )


ilk kez anne dedin 

( caktirma bebegim babana :)  sen inne mi innami oyle birseyler diyorsun ve ben her seferinde sana kosup sariliyorum anne dedin diye su gunlerde surekli bana annecim deyip sarilacagin gunu hayal ediyorum )



daha cok ilkin var ama aklima gelmiyor birde cuma gunu ilk kez koltuktan dustun annem 
yazmaya bile elim varmiyor ama kaydedilsin annenin sakarligi ki anne bundan sonra daha dikkatli olsun :(
nasil oldu anlayamadim elif teyzenlerdeydik dibimdeydim bir anlik kafami cevirmemle yere yuvarlandin allahtan yerleri parke elif teyzenin ya evde dusseydin annem hem koltuklarimiz yuksek hemde yerler carrelage dusunmek bile istemiyorum o ani .. ama bundan sonra anne akillandi salonun ortasina kocaman yorgani serdi usutmeyesin diye artik senin yerin orasi ..  ordan bakiyorsun dunyaya :)) hem istedigin gibi yuvarlanabiliyorsun hemde annenin akli sende kalmiyor .. 

4. ayimizdan bu kadar :))

3 yorum:

  1. yasirde doğduğundan beri innaaaa die ağlıyoo :))) arada anneeeeeee diye kaçarmış qibi oluyo ağzından... ilk zamanlar eşim kabul etmiyordu ama artık kızınca da annee diyor ağlayınca da :) ve yasirle hemen hemen aynı zamanlarda doğan bebeklerin hepsinde qördm ben bunu şimdikiler bi başka yaa... bebeğine maşallah çok tatlı canım.. blogumada hoş qeldin sefa qetirdin :) qüzel yorumun için teşekkür ederim ve her zaman beklerim inşallah :)
    Rabbim meleklerimizi nazardan korusun
    sağlıkla kalın...

    YanıtlaSil
  2. guzel yorumun icin tesekkur ederim canim .. oglum icin ne yapabilirim diye dusunurken en iyisinin bir blog olduguna karar verdim .. onunla ilgili hic bir animin hic bir hatiramin yok olup gitmesini istemiyorum .. 50 yil sonrada olsa herseyi bugun ki gibi hatirlayabilmek anabilmek tek hayalim .. bir bebek bir insani bir aileyi bir hayati ancak bu kadar degistirebilirdi, onunla herseyimiz degisti :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bebeğinizin 5.ayı hayırlı olsun.. Sizin de gözünüz aydın.. Kiraz suyunun içinde yüzüyordun, kısmına epey güldüm.. ve sanırım Bilal'iniz kirazı çok sevecek.. genelikle öyle oluyor..

    Benim de 8 aylık oğlum var, ben de anne dedi diye hopluyorum zıplıyorum ama başka birşey dediğini de itira ediyorum kendime bir yandan.. Dilerim o günler de gelir hayırlısı ile.. sevgler.

    YanıtlaSil