28 Mart 2011 Pazartesi

bak gordunmu supurgesizde oluyormus !

gecen hafta pazar gunu soyle kose bucak bi giriseyim eve dedim 
ah demez olaydim daha ben salonun koltuklarini cekip haydi bismillah dedim,  yaklasik 1 dakika sonra elektrik supurgem ansizin duruverdi ..
daha ben ne oldu neden oldu niye oldu derken, obur koltukta bilalle oynayan cok bilmis kocacigim,  gecmis olsun kesin motoru oldu dedi .. ve som agizlinin dedigide olduu :p
zaten 8 senedir sen bu evi cok supuruyorsun bana yorgunum deme senin yorgunlugun ev supurmekten deyip dururdu
resmen delirdim sinirden 
daha 3 senelik yoktu supurgem, bu benim ikinci hoover supurgemdi ...
ve yaklasik bir haftadir supurgesizim evi epi topu uc kere supurdum 
bir kez arkadasimdan getirdim iki kezde karsi komsumdan aldim 
esim her aksam isten gelince bakkk gordunmu supurgesizde oluyormus diyor 
hi hi evet supurgesizde oluyormus ama biz bir an once alalim diyorum :)))
ama acayip kararsizim marka konusunda 
bugun 3 tane magaza gezdim ve sanirim mielde karar kildim 
ama koca kisisi mieli izcik tuzlu buldu 
istedigim supurge 280 € cuk 
kocam o kadar vermeyelim biraz adi birsey alip nasil olsa sana fazla dayanmaz bozuluncada atalim diyor ..akilli ben olmaz supurge benim hayatim sag kolum kadar degerli iyi bir sey alalim bozulursa yinede atariz diyorum ..
gorelim bakalim kadinin fendi erkegi yenecekmi :p

1 yorum: