1 Temmuz 2012 Pazar

bir melek ucurduk cennete ..

beklenmedik anda gelen surpriz misafir .. beklenmedik bir anda ucuverdi cennete ..
annesi ona doyamadan, abisi sarilip koklayamadan, babasi bir kez bile kucaklayamadan .. tum sevincleri , hayalleri alip gitti .. 


Yinede raziyiz Rabbim .. yazdigin yaziya verdigin imtihana raziyiz .. 
icimize ceke ceke, kana kana, doya doya sukrunu yasadigimiz oglumuzla bizi teselli ettigin icin raziyiz Rabbim.. 




...............................................
....................................
................................


“ Zamansız açtı dalda bir tomurcuk ve zamansız esti bir rüzgar.

Açmadan soldu tomurcuk dalında, kırıldı dal kederinden.

ve

Bir damla yaş aktı yaşlı ağacın gövdesinden.

Ve o yaş en parlak yıldız şimdi, o ağacı gökyüzünden seyreden.“Annesiz büyür mü bebekler ? “Oysa burnumda sizin kokunuzz olmalı.

Biriri tutuyor elimden, birileri birşeyler söylüyor.

Ağlayamıyorum.

Ağlama üzülür diyorlar.

Söz verdim, ağlayamıyorum.

Peki ağlarsam üzülürmüsünüz?

Ağlamak istiyorum.

Gözlerimi kapatıyorum.

Gözlerinizi görüyorum.

elleriniz yumuk yumuk.

Ellerinizi uzatıyorsun.

Uzanıyorum ellerinize

Tam tutacakken kayboluyorsunuzz

Gözlerim açıkken görmek istiyorum sizi,

Çünkü ne zaman kapasam gözlerimi kayboluyorsunuzz Melekler örtermi kanatlarıyla ölen bebeklerin üzerini

Uyuyup kalmışım bir vakit.

yanımdasınız.

Kollarımın arasında.

Mis gibi süt kokuyorsunuzz.

bir yıldız kayıyor geceden.

Ağla diyorsunuzz.

Ağla anne üzülmeyizz.

Toplar göz yaşlarını bize getirir melekler.

Özlediğimizde kayan bir yıldızda seyrederizz yüzünü,

Senin yerine melekler uyutur bizii.

Ve melekler senin ninnilerini söyler.

Ve melekler üstümüzüü kanatlarıyla örter.

Üşümeyizz.

Ve üzülme anne ölen bebekler büyümek için annelerini bekler."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder