2 Ekim 2012 Salı

Mercimegin 18. haftasi

cok ama cok zorlu gunler geciyorum bu aralar .
yorgunum cok krampliyim ve uykusuzum vede sanirim bu yuzden agresifim .. hormonlarim resmen benimle dalga geciyor ..sebepsiz yere aglayasim geliyor sacma sapan bir seye gulerken birden kendimi aglarken buluyorum .. amanasil aglama ardi ardina dokuluyor yaslarim kendimi alamiyorum hickiriklarimi durdurmiyorum .. sonrada ne oluyor bana deyip gulmeye basliyorum .. valla goren psikopat sanir..
her yerim kramp belim, bacaklarim, popom ama abartisiz her yerim .. geceleri uyuyamiyorum asiri bi kalp carpintisi  basladi .. nefesim kesiliyor bir anda kesik kesik nefes almaya basliyorum .. kisacasi gercekten cok tuhafim ..
gobus aldi basini gidiyor 
henuz hic kilo almama ragmen baya buyuk bi gobusum var .. icindeki mercimek bu hafta 18. haftasinda .. yolu yarilamamiza sadece 2 hafta kaldi .. Allahim ne cabuk ne hizli gecti ..
yarin doktor kontrolumuz var abiyle ve babayla birlikte gidicez cunku babamiz cinsiyeti ogrenmek icin cildiriyor .. asiri dayatiyorum kesinlikle surpriz olmali en azindan benim icin .. doktor izin vermezsem babasininda ogrenemeyecegini bunu sadece iznim dahilinde paylasabilecegini soyledi gecen kontrolde .. bende yok isteiyorum babamizda bilmesin dedim .. yasasin kotulukkkk :))) 

bidigim hala ergenlik sevdasinda 
almis basini dag tepe omas omas diye geziniyor .. bir okadar sinir bozucu ve bir o kadarda komik hallerde ..  o tadli dillerini yiyesim geliyor .. opmeye koklamaya doyamiyrum onu severkende birden aglama krizim basliyor .. ona hakssizlik ettigimi dusunuyorum sanki bebek gelince pabucu dama atilacakmis gibi hissediyorum ve basliyorum aglamaya .. oy tuhafim iste gercekten tuhafim :(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder