19 Aralık 2012 Çarşamba

Bilalin 28. ayi .. Mercimegin 28. haftasi ..

Annesi bidigi icin blog acmis guya, bidik 28 aylik olmus ama tembel anne nerdeyse aylardir guncellememis blogunu ..

tam 28 aylik, dile kolay 28 ay 
buyuk bi hayat mucadelesinde su siralar, buyume telasinda 
meger ne kadarda zormus buyumek onlar icin, bitmek bilmeyen istekleri, sonu gelmeyen arzulari ..ne kadarda zormus ..
fotolarda ne kadar gulsede uzun zamandir, asabi, sinirli vede uzgun .. henuz ne hayat onu anliyor nede o hayati ..
git artik basimizdan 2 yas krizi ..ben minik bidigimi geri istiyorum :( 


tum inadina sinirine ragmen, baya baya cozulen diliylede resmen minik bi adam oluverdi evde 
bazen oyle sasirtiyorki bizi baka kaliyoruz babayla birbirimize 
en cok tekrar ettigi cumleler 
 
ole diil anne 
affeyin anne, 
he tamam, oydu anne 
messiiii anne
futfen baba 
ve dilinden dusmeyen en cok iki cumle 
o benim tamam mi o benim (akliniza gelebilecek hersey onun :) )
veymiyo bana veymiyo (anneyi babaya babayida anneye arada sirada ikimizi birden odasindaki maymusa sikayet etmekte :) ) 




minik mercimek ise 28.haftasinda .. artik kendini iyiden iyiye hissettirmekte, 900 gramlik minicik bedeniyle icerde hayat mucadelesi vermekte, kocaman tekmeleriyle hey bende varim bende burdayim demekte .. :) 
saglicakla gel melegim .. heyecanla beklenmektesin ..




1 yorum:

  1. maşallah kuzuna canım :)
    ikinci içinde Rabbim hayırlısıyla kızını kucağına almayı nasip etsin :)ben şimdilik ikinciyi düşünmüorum ama inşallah olursa sağlıklı bir kızım olsun istiorum dua et benim için rabbim banada yaşatsın kız annesi olmayı :)

    YanıtlaSil