30 Mayıs 2011 Pazartesi

9. Aydayiz

Oyle uzun ara veriyoruz ki nerdeyse 1 aydan once yazamaz oldum ..
Hayat Bilalle hizli degil  hiphizli akiyor, ne hizina yetisebiliyorum nede merak duygusuna ..Sanki bu dunyaya sirf birseyleri kesfetmeye gelmis, cok merakli bir bebek yada butun bebekler cok meraklilar ben ancak farkediyorum :) 







Strasbourgdan kucuk halamiz geldi carsamba gunu, super bi hafta gecirdik desek yeridir bol bol gezdik, yedik ictik, eglendik, Halamiz benim dolabim dolu hicbirsey almiycam dedi, bendeniz kilo vermeden bende hic birsey almiycam dedim ama olmadi. Aklimizda kalacagina dolabimizda dursun dedik ve bol bol alis ve veris yaptik  .. 
Bu ay oglumunda bir cok ilki oldu. Ilk kez fuara gitti, ilk kez hayvanat bahcesine gitti 



Yattigi yerden penguenleri izledi :)




Ilk kez bahce disinda bir yerlerde piknik yapti cicek saksilarindan bol bol toprak yedi, annesi onu susturabilmek icin arabada eline biskuviler verdi ve babasiyla annesi bu yuzden kucucuk kucucuuk kavgalar etti ... ve daha neler neler ..


...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder