19 Haziran 2011 Pazar

incir Reçeli



Bana nefes alan hic bir şeyi sevme hakkı vermediler, ben de incir reçelini sevdim. 
İncir Reçeli sendin sevgilim.


Hiç yadırgamadım yüzünü, inan çok tanıdık… Gönlüme hoş geldin sevdiğim, kusura bakma ortalık biraz dağınık.



Fikrimde tarifsiz gülüşün
Cebimde koca bir "Hoşça"kal...



 Biliyorum,
Bu şehir getirecek seni bana,
Belki bir konser kuyruğunda,
Belki tıkış bir metro vagonunda…
Götürdüğü gibi getirecek,
Aksayan bir gecenin topal ışığında…
Sevmez bu şehir ağlayan erkeği,
Biliyorum getirecek,
Ağlamaya çeyrek kala…
Dokunmayı anlat bana, Parmak uçlarında atışını yüreğin... Bana "senli"bir masal anlat, Gökten hiç elma düşmesin sevgili...

...
-Sana dokunmak,tüm kelimeleri yakmak gibi…
 -Sana dokunmak tüm insanları affetmek gibi…
-sana dokunmak hayatı temize çekmek gibi...
gecenin üçünde,
vapurun kıçında,
baharın başında,
sokağın ucunda,
hayatın deminde,
...
ya da,
günün birinde,
yüzünü kime dönersen dön,
sırtını bana yasla yar...




Benim bu derdim ; Ne yağan yağmurda , Ne yalancı sonbaharda , 
Ne bomboş sokaklarda… 
Kırılmış her yanım. Kaybolur zaman saçlarında , Gözlerim sokaklarda , Sebebi isyan aşkım… 
İçim yanar, içim kanar da İsyan !.. Geriye bir avuç yalan… 
Beni bu derde sen attın da , gittin ya kafam hep duman… 



muayyen gunlerde ve duygusal zamanlarda kesinlikle izlenmemeli  
aglamaktan icim sisti ...

2 yorum:

  1. :))bende izledim önce biraz tanıdık gelen bildik hikaye gibi ama sonu dağıtıyor))

    YanıtlaSil
  2. duygusal zamanlarda izlenilmemeli :))

    YanıtlaSil