21 Haziran 2011 Salı

Kekeme Cocuklar Korosu ..

Dile benden ne dilersen ..

Mastercard





'gazetelerden'




'on iki yasinda cocuk is bulamadigi icin intihar etti.
Mardinden istanbula gelen A.K...




On iki yasindaki cocuklarin is bulabilmelerini diliyorum.
On iki yasindaki cocuklarin intihar edebilecekleri bir ip bulamamalarini diliyorum. On iki yasindaki cocuklarin sokaklarda yururken akillarina olum dusmemesini diliyorum.
On iki yasindaki cocuklarin hayati algilamaya basladiklari ilk anda tokezlememelerini diliyorum. On iki yasindaki cocuklarin yalniz yere dusen dondurmalarina, kirlenen pantolanlarina, kirilan bisikletlerine, yirtilan kitaplarina aglamalarina diliyorum.

On iki yasindaki cocuklar.
On iki yas.
Cocuklar...
Olum...
Intihar..





T.Tufan
kekeme cocuklar korosu

1 yorum: