24 Şubat 2011 Perşembe

ilk incimiz geldi :))))

pazar gununden beri misafirlerim vardi .. oyle telasli oyle hizli ve oyle guzel gectiki en yakin zamanda parise dogru yollanacagimiz kesindir iadei ziyaret icin ..
bu telasenin arasinda cok guzel bir sey daha oldu bebisimin ilk incisi kazasiz belasiz atessiz cikiverdi .. ne yavrucugu uzuldu nede anacigi .. 
oyle heyecanlandim, oyle sevindim ki anlatamam .. bir minik discegiz neden bir anayi bu kadar sevindirir onuda cozemedim ..
sali aksami misafirleri ugurladiktan sonra  bebeye bi su verem dedim 
alissin diye bazen bardakla bazende biberonla veriyorum, o gun sansina bardak dustu :))
suyu ictikten sonra oynamaya basladi ve minik bi tik tik sesi geldi o an olebilirdim heyecandan :p
hemen elimi yikayip attim elimi yavrucagin agzina
oda ne sag alttan gelmis bir inci 
keskinmi keskin minikmi minik bi discegiz 
boylelikle ilk disimizide cikarmis olduk 22/02/2011 de yada daha once ciktida biz yeni farkettik :)

2 yorum:

  1. hadi gözünüz aydın:)böyle durumlarda ne denir bilmiyorum ama sapasağlam dişleri olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy cok sevindiim, Sen diyince hemen cihanin agzina baktim brisey yok henuz :( Bende parise gidecegim sanirim ayin 16 si gibi 1 ay kalirim,sende gel :)) gorusuruz :)

    YanıtlaSil