22 Eylül 2013 Pazar

iki cocuklu hayat zormus!

Bir gun dertlesirken cocuklu hayat kolay degilmis demistim bi arkadasima Bilal dogdugunda..  O da sen ikinciyi dogurda o zaman tekrar konusalim bu konuyu demisti :) gercekten cocuklu hayat kolay degilmis ama iki cocuklu hayat hic mi hic kolay degilmis .. 

Insan bir kez anne oldumu hic birsey eskisi gibi olmuyor.  eskisi gibi arkadaslarla cikip kafasina gore takilamiyor . kocayla basbasa saatlerce aksam yemegi yiyemiyor.  hele cocuklari emanet edecek birileri yoksa yakinlarda, sinema keyfi bile yapamiyor. Bunlar zaten ilk cocugun gelisiyle bitiyor ama ikinci cocugun gelisiyle hayat daha bi farkli oluyor ..

Basbasa yemek yemeyi gectim, sinema keyfini aklima bile getirmedigim halde iki cocukla hic bir seye yetisilemiyor  ne is bitiyor nede ise yetisiliyor .. hele ikisinin arasinda yas farkida azsa gelde cik o zaman isin icinden .. abiyi dusun aman kendini dislanmis hissetmesin aman kenarda kalmis hissetmesin fazladan ilgi gostermek icin cabala, aman haksizlik olmasin ilkine bebekken nasil ozen gostediysen ikinciyede aynini yapmalisin derken anne arada heder oluyor ..
Hele annem dogumdan  25 gun sonra Turkiyeye donunce kendimi dunyanin ortasinda iki cocukla olume terkedilmis gibi hissetim :( 
ilk hafta surekli agladigimi hatirliyorum iki kucuk can sana emanet, sen allaha emanet nasil gecti o iki ay hatirlamak istemiyorum, Sonra teyzemiz geldide bir iki ayligina biraz olsun durumu kurtardik yoksa halimiz dumandi .. 

Abinin kardese alisma sureci bir hayli yordu beni yada ben kendi kendimi yordum, aman kiskanmasin, aman bebege birsey yapmasin, aman kardes anneyle arasina girdi sanmasin diye diye epey hirpalandim ..

Simdilerde ise hersey cokdaha farkli artik iki dunya tatlisi yumurcakla basbasayiz .. babamizin bitmeyen isleri, teyzemizin turkiyeye gidisi hic birsey bizi  bozmaz ..
artik alisverisleri 3 kisi yapiyoruz .. magza butik bile geziyoruz parkta rahatca oynuyoruz hatta oglumla ve minik bicirikla beraber oglen yemeklerine bile cikiyoruz :) 
hayat onlarla daha bi guzel 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder