26 Eylül 2013 Perşembe

Tarihe bir not daha : abimizin kardese olan tutumlari ..







 Abi ilk once annannenin Turkiyeden dogum oncesi gelmesiyle epey bi simardi .
Annem dogum icin tam 1 ay onceden geldi .Benim bitmek bilmeyen kramplarim, agrilarim, sancilarim yuzunden Bilalin bakimiyla ilgili tum islerini hep annem yapti, bu donemle bilalle biraz koptuk .. surekli kucagima gelmek istemesi benim sancilarim, acilarim yuzunden tavan yapan sinirlerim ve patlamalarim bir hayli zor bir son aydi ..
ve hastaneye ilk gidis ben Bilalle ilk kez ayri bir gece gecirdim ..
sezeryanla dogum olacagi icin 1 gece onceden hastaneye alindim . Bilalle annem evde kalmislardi.. babamizda beni birakip eve donunceo gece  sabaha kadar agladim :(
ertesi gun ameliyata gelirken sadece esim gelmisti annem ve bilali o gun hastanede istememistim .. ameliyatada dogrusu sevincten cok korkuyla girdim aklimda tek Bilal vardi . ya bana birsey olursa allahim onu annesiz birakma diye diye aglayarak girdim ve berbat bi ameliyat gecirdim :( 

Ameliyat sonrasi yogun bakim unitesinde 4 saat kaldiktan sonra ancak odama cikabildim ve birazdan abi ile annannemizde geldi ..
Abi beni oyle gorunce  hic bana yaklasmadi heryerimden serum hortumlari kablolar falan sarktigi icin sanirim epey sasirdi ve korktu .. ve sonraki hastanede kaldigimiz 7 gun bebeklede hic ilgilenmedi ..

eve geldigimizde ise bebegi hep uzaktan izledi bir kac gun sonra ise tam eziyetler basladi. 
ben emziriken pipim geldi annem gotursun 
su icicem annem getirsin 
ben oyuncak istiyorum annem versinler hic bitmedi .. elimden geldigince yapmaya calistim yeterki kiskanmasin anne onu kenariya birakti sanmasin dedim ve karsiligindada guzel sonuclar aldim .. bir sure sonra vazgecti baktiki kardes gitmiyor oda bu evden mecburen kabullendi .. 
beni en cok yaralayan anne beni bi sev anne hadi beni bi opler oldu 
onu o kadar cok opup o kadar cok severimki gun icinde yinede sanirim kardesin annesinin sevgisini elinden alacagi duygusundan kurtulamadi 
annem turkiyeye dondukten sonra her sey daha bi rayina oturdu 
aslinda bebegi benden cok annemden kiskandi .. annem sevdigi zaman cok sinir oluyordu ve aleni bir sekilde kiskancligini belli ediyordu ..
Annanne gitti hersey duzene girdi .. Mohammed Bilal duruldu tabi olan bana oldu ..

 Bide en buyuk sorunumuz kresle oldu haftada 4 gun sabahlari 3 saat gittigi krese bir daha asla gitmek istemedi .. cok yorucuydu onu ikna etmeye calismak ikna edememek aglaya aglaya goturmek annenin icinin sizlamasi epey uzun surdu .. taki bir gun kapidan cikarken anne assiya burda seninlemi kalicak dedi o zaman anladimki sorun kres degil evde assiyanin anneyle kalmasiydi ..
o gunden sonra assiyada bizimle geldi sabahlari, fransanin soguk mayis sabhlarinda iki aylik bebecigide hazirlayip goturduk her gun krese ve 3 saat sonra geri abimizi almaya .. resmen iskenceydi benim icin ama abimiz uzulmesin diye katlandik :) 

ve simdilerde kardesle mukemmeliz 
artik kardesde abinin farkinda en cok ona guluyor hatta hic kimseye kahkaha atmazken abiye kahkahalarla guluyor ..
kardes aglayinca abi asla dayanamiyor 
hemen kardesin elini tutup tamam assiya kiyamam kiyamam kuzum sana diyor 
anne sana bi daha yapmiyacak ah annesi bi daha sakin yapma deyip guya kardesini teselli ediyor 
tabiki arada hala kiskancliklar oluyor 
assiyaya ilgi biraz fazla kacsin hemen gelip anne beni bi op beni bi sev ler geri basliyor .. halbuki bi gorebilse annesinin yuregini, annesinin onlara olan askini, sevgisini .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder